بیماری افت قند خون Fundamentals Explained

Wiki Article

همچنین می توانید قطعه های خربزه تلخ را در آشپزی خود به کار ببرید تا از مزایای سلامتی آن بهره ببرید.

به صورت کلی در هر سن و سالی که قرار دارید بهتر است حواستان به قند خون و همچنین کربوهیدرات مصرفی باشد زیرا ممکن است آسیب جدی را به بدن خود وارد نمایید؛ متشکریم که تا انتهای این مقاله از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه ما بودید.

صدف حقیقت ۲۲ آبان ۱۳۹۷

خطار در دوز یا برنامه مصرف انسولین یا دیگر داروهای دیابت

با این حال، آنچه که قند خون طبیعی در نظر گرفته می شود بسته به وضعیت دیابت، سن شما و سایر شرایط سلامتی شما متفاوت است.

اگر پزشک این تست را برای نوزاد تجویز کرده باشد، نمونه خون از پاشنه پای کودک گرفته می‌شود. پس از خونگیری برای لحظاتی در محل آزمایشگاه حضور داشته باشید تا در صورت بروز عوارض احتمالی، به وضعیت شما رسیدگی شود.

همچنین توجه داشته باشید در صورتی که قند خونتان بالاتر از ۳۰۰ میلی گرم بر دسی لیتر باشد، علائم قند خون نباید ورزش نمایید.

کودکان (تا ۱۸ سال) مبتلا به دیابت: کمتر از ۲۰۰ میلی گرم در دسی لیتر یک ساعت پس از غذا خوردن. کمتر از ۱۸۰ میلی گرم در دسی لیتر دو ساعت پس از غذا خوردن.

دیابت زمانی ایجاد می‌شود که پانکراس شما نمی‌تواند مقدار انسولین مورد نیاز را تأمین کند یا بدن شما نسبت به تولید انسولین کمتر حساس می‌شود، که بدون انسولین کافی قند خون می‌تواند از کنترل خارج شود.

عمل تغییر رنگ چشم، راز داشتن چشمانی زیبا و منحصر به فرد!

انگورفرنگی هندی که گاهی اوقات با نام آملا نیز شناخته می شود، یکی دیگر از داروهای خانگی موثر برای پایین آوردن قند خون بالا است.

به عنوان یک قاعده کلی، یک تا دو ساعت پس از شروع خوردن یک وعده غذایی یا میان وعده، سطح قند خون شما باید کمتر از ۱۸۰ میلی گرم در دسی لیتر باشد.

یکی از بهترین داروهای خانگی برای برای پایین اوردن قند دارچین است. دارچین با تحریک آنزیمی که اغلب مهار شده است، به بهبود توانایی سلول های شما در استفاده از گلوکز کمک می کند و باعث کاهش سطح قند خون و جلوگیری از اثرات مرتبط با آن در پاسخ های هیپرگلیسمی می شود.

همچنین می توانید آب میوه گواوا را استخراج کنید، اما حتما ابتدا پوست آن را بگیرید.

Report this wiki page